referenciák

2016 május

Újabb előrelépés a Smart City projektben - elkészült a weboldal

Újabb előrelépés a Smart City projektben - elkészült a weboldal

Csapatunk a Smart City projektben tudatos, összehangolt városi kommunikációra és márkaépítésre törekszik, hogy ezzel is erősítsük Debrecen mint városmárka üzenetét, személyiségét. 

A Smart City weboldalának kialakítása egy komplex marketing stratégia egyik eleme, mely támogatja Debrecen város új és tudatos kezdeményezését abban, hogy egy nemzetközileg is ismert minta és fogalom, a Smart City, mint okos város megvalósulhasson a cívis városban. A weboldal tervezése több hónapot vett igénybe, mely során meg kellett határoznunk Debrecen Smart City porjekt fejlesztési irányait, feladatait és célcsoportját, és hogy ezek hogyan kapcsolódnak Debrecen fenntartható céljaihoz. Mivel a Smart City egy nemzetközileg is ismert fogalom, ezért megvizsgáltuk a már létező online hazai és nemzetközi példákat a tervezés során. Kiemelten kezeljük a Debrecen Smart City csapata által meghatározott 7 fókuszterületet.

Az alábbi szempontoknak tettünk eleget a weboldal fejlesztése során:

- Egyedi arculattal rendelkező, a projekt és a város értékeit bemutató weboldal
- Lakossági és üzleti megszólításra fókuszáló megjelenés
- Debrecen Smart City programjával kapcsolatos tájékoztatás
- Reszponzív (mobil eszközökre optimalizált struktúra, design)
- Könnyű kereshetőség és navigáció

- Social media beépitése

- Többnyelvűség

Végeredményben úgy gondoljuk az innovációt szem előtt tartva egy olyan magas hozzáadott értékű projektet valósítottunk meg, mely figyelemmel van a nemzetközi trendekre, reagál a helyi igényekre és szokásokra, valamint tudatosan alkalmaz smart megoldásokat és figyelemmel van a SEO irányelvekre is. 

ügyfél: Debrecen Smart City
iparág: média
URL: http://smartcity.debrecen.hu
Projektek eCatalog Déri és a kalandorok Valentin-napi ajándék Virtuális tárlatvezető Adventi nyereményjáték